Zondag 12/07/2020

'Who took my badjas' is beste reclamespot

De Belgacom-reclamespot 'Who took my badjas', waarin onder meer Robert De Niro en Nicole Kidman figureren, heeft dinsdag de Gouden Welp gewonnen van beste Belgische reclamespot 2010. Dat meldt organisator Vepec, de Vereniging voor Promotie en Communicatie.

De reclamefilm van het bureau VVL-BBDO werd gekozen uit de Belgische inzendingen voor het Internationaal Reclamefestival van Cannes.

De tweede plaats was voor de Square-reclamespot 'Reverse', waarbij een achteruitrijdende auto promotie maakt voor de Car-Pass. Dat is een document om bedrog met de kilometerstand van voertuigen te bestrijden.

Op de derde plaats eindigde 'Benidorm Bastards', een reclamespot van Mortierbrigade waarmee het weekblad Humo promotie maakte voor de dvd met het beste uit het tv-programma 'Benidorm Bastards'. (belga/mvdb)

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234