Zaterdag 14/12/2019

'Who took my badjas' is beste reclamespot

De Belgacom-reclamespot 'Who took my badjas', waarin onder meer Robert De Niro en Nicole Kidman figureren, heeft dinsdag de Gouden Welp gewonnen van beste Belgische reclamespot 2010. Dat meldt organisator Vepec, de Vereniging voor Promotie en Communicatie.

De reclamefilm van het bureau VVL-BBDO werd gekozen uit de Belgische inzendingen voor het Internationaal Reclamefestival van Cannes.

De tweede plaats was voor de Square-reclamespot 'Reverse', waarbij een achteruitrijdende auto promotie maakt voor de Car-Pass. Dat is een document om bedrog met de kilometerstand van voertuigen te bestrijden.

Op de derde plaats eindigde 'Benidorm Bastards', een reclamespot van Mortierbrigade waarmee het weekblad Humo promotie maakte voor de dvd met het beste uit het tv-programma 'Benidorm Bastards'. (belga/mvdb)

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met De Morgen?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van De Morgen rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234