Vrijdag 03/04/2020

Meer dan miljoen kijkers voor ontknoping 'De Mol'

Eline Michiels uit Overmere werd gisteren ontmaskerd als 'De Mol'.Beeld BELGA

1.130.263. Zoveel tv-kijkers had 'De Mol' gisteren op VIER. De ontknoping maandagavond haalde daarmee een marktaandeel van 42,1 procent bij de doelgroep 18- tot 54-jarigen. Dat heeft SBS België, de moederholding van de commerciële zender, bekendgemaakt. Het was het tweede seizoen van 'De Mol' op VIER, goed voor een gemiddeld marktaandeel van 35,8 procent en gemiddeld 1.147.621 kijkers per aflevering. Vorig jaar haalde het programma een gemiddelde van 1.109.264 kijkers.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met De Morgen?

Tip hier onze journalisten


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234