Waarmee kunnen wij u helpen?

Populaire zoekopdrachten: adreswijziging, digitale krant


Meest gestelde vragen

Indien u uw krant niet, te laat, beschadigd of onvolledig ontvangen heeft wensen we ons uiteraard te excuseren voor het ongemak. U kan ons hiervan op de hoogte brengen via ‘Levering’.

Dat kan zeker en vast. Een vakantieonderbreking dient u minimum één week op voorhand door te geven en kan vanaf een periode van 7 dagen. U kan uw vakantie doorgeven via ‘Vakantie’.

Indien u verhuist en de krant op het nieuwe adres wenst te ontvangen, dient u dit minimum één week op voorhand door te geven. U kan uw adreswijziging makkelijk zelf regelen via ‘Verhuis’.

De app van De Morgen biedt een andere leeservaring afhankelijk van op welk toestel u de app gebruikt.

Op uw smartphone krijgt u op elk moment het urgentste nieuws en de beste achtergrondverhalen.

Op uw tablet transformeert de app zich tot een digitale editie van de krant. Die editie bevat alles wat ook in de papieren krant staat, maar dan met alle mogelijkheden van digitaal: we voegen onder andere video's, fotoreeksen, podcasts en zelfs beeld- en geluidsfragmenten toe.
Het is niet mogelijk de tekstgrootte aan te passen in de Editie-app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons. Wij helpen u graag verder.

 

Uw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code die u vindt op de welkomstbrief, -e-mail of overschrijving die u ontvangen heeft na intekening of hernieuwing van uw abonnement. Indien u betaalt via domiciliëring, zal u dit nummer terugvinden in de mededeling van uw betaling. 

We raden u aan om dit nummer ergens bij te houden.

 

Stap 1: Surf naar demorgen.be.

Stap 2: Klik rechtsboven op ‘Service’ op in de app rechtsonderaan op ‘Service’ en vervolgens op ‘Inloggen”

Stap 3: Log u in met uw profiel gegevens

Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan via demorgen.be/wachtwoordvergeten.

 

Heeft u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet gelukt is? Dan ontvangt u van ons een mail én brief om de betaling manueel uit te voeren. Van zodra we deze betaling ontvangen hebben zal uw abonnement opnieuw van start gaan. We raden u eveneens aan contact op te nemen met uw bank om na te gaan waarom de domiciliëringsaanvraag niet gelukt is.

Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te wijzigen, dient u ons hiervan op de hoogte te brengen. U mag hiervoor dit document invullen en terugsturen via onderstaand contactformulier. We passen het rekeningnummer vervolgens zo snel mogelijk aan.

Indien u uw krant op een andere manier wenst te ontvangen, mag u het contactformulier onderaan deze pagina invullen. We brengen het met plezier voor u in orde.

De post heeft contractueel de tijd om de krant voor 7u30 in de week en voor 10 uur in het weekend te leveren. Heeft u een winkelabonnement, kan u de krant zelf gaan afhalen bij uw vertrouwde persverkoper of de krant thuis laten leveren. Meer informatie vindt u onder ‘Levering’.

Alle veelgestelde vragen
welkom regelen