Maandag 30/11/2020

Stuntreclame van Vlaamse gaat richting 11 miljoen views

De jonge Vlaamse regisseuse Cecilia Verheyden scoort een gigantische hit op YouTube met de trailer voor het game 'Watch_Dogs'. Na een week gaat de teller richting 11 miljoen views.

In het game kan een hacker met zijn apps op zijn smartphone geld stelen uit automaten, het elektricititeitsnetwerk uitschakelen en verkeerslichten manipuleren. In de trailer worden nietsvermoedende klanten van een telefoonwinkel daar in het echt mee geconfronteerd, of zo lijkt het toch.

Verheyden regisseerde in het verleden al de bierreclame met de vervaarlijk uitziende bikers in de Brusselse Kinepolis-cinema. Ook de James Bond-reclame in Antwerpen-Centraal is van haar hand. Die clips werden respectievelijk 14,8 miljoen en 10,8 miljoen keer bekeken.

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234