Maandag 28/11/2022

Jaro en Hanne (Mijn Pop-uprestaurant) verkopen foodtruck en beginnen eigen restaurant

null Beeld KOS
Beeld KOS

Hanne Verstreken en Jaro Steens, het koppel dat het eerste seizoen van VTM-programma 'Mijn Pop-uprestaurant' won, verkoopt zijn foodtruck en start een eigen restaurant. Dat heeft het duo aangekondigd in een Facebook-bericht. De foodtruck staat te koop op de website 2dehands.be.

redactie

"Na twee jaar absurd hard werken, is het ons gelukt om een eigen restaurant te starten", zegt het koppel in het bericht.

In februari namen Jaro en Hanne het failliete Antwerpse restaurant 'Den Druiventros' over. Dankzij de inkomsten daarvan, gecombineerd met de inkomsten van hun foodtruck, konden ze genoeg winst draaien om een eigen restaurant te starten.

Volgens het duo was hun foodtruck 'Kilimanjaro' een ideale start voor jonge ondernemers om hun droom werkelijkheid te maken.

In 2014 wonnen Jaro en Hanne met hun restaurant 'Sticks & Stones' op het Brusselse Muntplein het eerste seizoen van 'Mijn Pop-uprestaurant'. Ze kregen toen een geldprijs van 100.000 euro.

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234