Donderdag 24/09/2020

Delhaize heeft nieuw logo dat u nooit zal zien

Nu de fusie tussen de bedrijven Ahold en Delhaize dit weekend is afgerond, smelten ook de logo's van de twee supermarktketens samen. "We wilden iets nieuws en fris, zonder onze beide geschiedenissen weg te gooien", aldus woordvoerder Tim van der Zanden van Ahold Delhaize. Het nieuwe logo voor het moederbedrijf Ahold Delhaize is groen en stelt een leeuwenkop voor met een kroontje. Het is een samensmelting van de schakel en het kroontje van het voormalige Ahold, moederbedrijf van Albert Heijn en de leeuw van het voormalige Delhaize. Het logo zal overigens niet in de winkels van bijvoorbeeld Delhaize of Albert Heijn te zien zijn.

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234