Zondag 08/12/2019

De subtiele evolutie van 20 bekende logo's door de jaren heen

kos

Een logo is een belangrijk onderdeel van de merkidentiteit van het bedrijf. Wat je bij het aanschouwen van zo'n bekend logo meestal niet in het achterhoofd hebt, is hoe zo'n grafische merkvoorstelling doorheen de jaren veranderd, gegroeid en gestileerd is naar het publiek dat het moet aanspreken. Tot je ze even achter elkaar zet natuurlijk, zoals wij gedaan hebben.

Merk op hoe bijna alle logo's eenvoudiger worden en meer uitgepuurd geraken doorheen de jaren, vaak met slechts minieme aanpassingen.

kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos
kos

Wilt u belangrijke informatie delen met De Morgen?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van De Morgen rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234