Zaterdag 08/08/2020

'De Slimste Mens ter Wereld' eerste boek van nieuw merk 'Drie'

Beeld Vier

Productiehuis Woestijnvis viert het tiende seizoen van zijn populaire quiz 'De Slimste Mens ter Wereld' met de uitgave van een boek. Het wordt meteen het eerste boek voor het nieuw boekenmerk "Drie", aldus Sam De Graeve, eindredacteur van "De Slimste Mens".

"Het boek is een amalgaan van wat 'De Slimste Mens' in feite is", zei Sam De Graeve. "Het bevat de beste quizvragen van de afgelopen jaren. Maar ook colums en de mooiste foto's uit tien seizoenen 'De Slimste Mens'."

Binnen twee weken verschijnt het boek op de markt.

'Drie' is een boekenmerk van Woestijnvis, Humo, VIER en VIJF in samenwerking met WPG Uitgevers.

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234