Dinsdag 21/09/2021

'De mol' kiest voor mediacarrière

Gilles Van Bouwel, beter bekend als de mol in het VIER-programma De mol, zegt zijn job als brand manager bij Unilever op en kiest voor een media-carrière. Hij wordt redacteur bij productiehuis Woestijnvis, en zal in het najaar een van de gezichten worden in het showbizzmagazine Glammertime.

De 28-jarige Van Bouwel is ook gevraagd om deel te nemen aan het nieuwe seizoen van De slimste mens ter wereld. De aanwerving van Van Bouwel past perfect in de strategie van Woestijnvis om mediatalenten in een tv-programma uit te testen en nadien aan te werven.

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234