Donderdag 18/07/2019

Correcties

Emmanuelle Praet, die gisteren geciteerd werd in het artikel 'Naakte rug van Di Rupo zorgt voor ophef over de taalgrens' (DM 17/2), werkt niet bij Le Soir, maar bij het daarvan redactioneel losstaande Le Soir Magazine.

In het stuk over het Finse KiVa-antipestprogramma (DM 14/2) is een fout geslopen. Er staat dat volgend schooljaar vier Vlaamse scholen met KiVa zouden starten. Volgens het Vlaams Netwerk Kies Kleur tegen Pesten is het de bedoeling om met zo veel mogelijk scholen in zee te gaan.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met De Morgen?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van De Morgen rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar info@demorgen.be.
© 2019 MEDIALAAN nv - alle rechten voorbehouden