Zaterdag 25/01/2020

CEO Proximus: 'Te veel klachten in 2017'

Klachten over late leveringen van een tv-toestel, facturatieproblemen en weinig oplossingen en antwoorden. De topvrouw van Proximus, Dominique Leroy, heeft op Radio 2 toegegeven dat 2017 een slecht jaar was voor het telecombedrijf. Reden volgens Leroy? Proximus kan bepaalde klachten van klanten niet onmiddellijk oplossen omdat die soms heel complex zijn.

Het was radiopresentator Sven Pichal die in De inspecteur eind vorig jaar een lange lijst van klachten door Proximus-klanten bundelde. Gisteren reageerde Leroy in het Radio 2-programma voor het eerst op die klachtenlijst.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met De Morgen?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van De Morgen rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234