Online mode

High-end kinderkleding is booming

- Fiona Hering - Bron: Het Parool

Deze week opende Net-A-Porter.com haar kinderafdeling met een Gucci pop-upshop. Verwachting is dat de producten hard zullen gaan. Hypekids.com, de bijbel voor coole Mini Me's, hield echter op te bestaan. Niet getreurd: Hypekids gaat verder op sociale media.

Coco, een meisje van zeven uit Tokio en online influencer met ruim een half miljoen volgers, kan even vooruit. Zes weken zal de Gucci pop-upshop van Net-A-Porter geopend blijven. Geen dag langer, om de Mini Me's een zekere exclusiviteit te garanderen. Je zult maar in de klas zitten naast iemand met dezelfde designersweater...

Share

Een ster kan nu eenmaal niet zonder bijpassende knappe vriend en verliest aan geloofwaardigheid met een saai gekleed kind

Eerder was er al een succesvolle pop-up op Mrporter.com van strandkleding. Die deed het "phenomenally well", volgens Alison Loehnis, president van beide e-tailers. Haar klanten zouden niet meer denken "in termen van alleen de eigen garderobe, maar breder: één familielifestyle".

nieuws

cult

zine